Hva er Visa sansebasert branding?
Visa sansebasert branding bruker syn, lyd og vibrasjon for å bekrefte at et Visa-kjøp er blitt godkjent.
Oppdag fordelene

Raske og enkle betalinger
Gjennomfør betalingene enklere. 87 prosent oppfattet at transaksjonen deres var rask og praktisk.¹

Merkevareinnovasjon
Etterlat et varig inntrykk. 82 prosent av brukerne oppfattet deres betalingsopplevelse som innovativ. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
En ny mulighet for virksomheten din
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Integrering av Visa sansebasert branding

SDK-er
Integrering for iOS, Android og nettet. Visa SDK-er for sansebasert branding inneholder frontendeanimasjon, lyd og berøringsbaserte filer. Tilpasningene inkluderer farge, størrelse, lyd og berøring.
Naturlig hjemmehørende integrering
Designaktiva og animasjonsspesifikasjoner er også tilgjengelig. Elementene kan skreddersys for din betalingsløsning.

Visa digitale merkevarekrav
Lær hvordan du bygger inn obligatoriske Visa merkevareelementer i dine digitale betalingsopplevelser. Du kan sørge for at styrken i Visa-merkevaren gir deg støtte til å holde tritt med innovasjonen, slik at du opprettholder din relevans, og setter ditt publikum i stand til å være der de ønsker å være.
Spørsmål og svar
-
Alle tre Visa sansebaserte branding-elementer (lyd, animasjon og berøringsvibrasjon) fungerer sammen for å bekrefte en godkjent Visa-transaksjon, og alle bør være inkludert når de støttes av betalingsmaskinvaren.
-
Visa sansebasert branding skal starte umiddelbart etter en godkjent Visa-transaksjon som er gjennomført med et etterfyllbart Visa forhåndsbetalt kort, Visa debetkort eller Visa kredittkort.
-
Ja. Kundeopplevelsen bør være konsistent uansett hvilket Visakort som benyttes.
For mer informasjon om Visa sansebasert branding, send oss en e-post på [email protected]