• Gi kundene en bedre betalingsopplevelse

    Visa Sensory Branding gir kundene dine en konsistent betalingsopplevelse når de benytter Visa som godkjent betalingsmiddel.

    woman smiling at phone woman smiling at phone

Velkommen til sensorisk merkevarebygging

Fordi betalingsbransjen er i konstant utvikling, ønsker forbrukerne informasjon om hvordan de kan benytte nye betalingsmetoder på en sikker måte. Visa Sensory Branding bidrar til at forbrukerne føler seg trygge når de skal betale. En vellykket Visa-transaksjon bekreftes derfor ved hjelp av både syn og hørsel, samt vibrasjon på utvalgte enheter.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Dette kan du forvente

Når en Visa-transaksjon er godkjent, kan kundene se en animasjon og høre en lyd samt kjenne en vibrasjon på enheter som smarttelefoner og wearables. Sensorisk merkevarebygging gir kunden et øyeblikk av konsistens, gjenkjenning og pålitelighet i løpet av betalingsopplevelsen.

visa sound visual vibration diagram

Oppdag fordelene for virksomheten din

Det dukker stadig opp nye betalingsmetoder i verden. Vinn tilliten til kundene dine med en gjenkjennelig og pålitelig betalingsopplevelse.

3,5x

Returnerende kunder

Det er 3,5 ganger så stor sjanse for at kundene kommer tilbake for å handle igjen. ¹

81 %

Merkevareeffekt

81 % av brukerne oppfattet forhandlere på en mer positiv måte når de benytter Visas lyd og animasjon. ²

$0

Ingen ekstra kostnad

Du får tilgang til sensorisk merkevarebygging uten noen ekstra kostnad.

¹ Ipsos LLC, The Value of Visa, 2017 

² Visas interne forskning, IPG Lab 2017


Gi bedriften din en konkurransefordel

Se hvordan Visa Sensory Branding kan bidra til å tiltrekke kunder og gi virksomheten din en ekstra fordel.

watch icon

Hastighet

Sensorisk markedsføring fra Visa ble forbundet med bekvemmelighet og hastighet – tar kun ett sekund.²

handshake icon

Lojalitet

94 % av brukerne oppga at de følte økt lojalitet overfor forhandlerne.³

Tillit

Sensorisk merkevarebygging sørger for å øke kundens tillit og trygghetsfølelse.

Gjenkjenning

Sensorisk merkevarebygging fra Visa sørger for en mer konsistent og gjenkjennbar betalingsopplevelse.

² Visa internal research, IPG Lab 2017 

³ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016


Spørsmål og svar

Se svarene på ofte stilte spørsmål (FAQ).

Send en e-post til [email protected] dersom du ønsker mer informasjon om sensorisk merkevarebygging fra Visa.