-
Gi kundene en bedre betalingsopplevelse
Visa Sensory Branding gir kundene dine en konsistent betalingsopplevelse når de benytter Visa som godkjent betalingsmiddel.
Velkommen til sensorisk merkevarebygging
Fordi betalingsbransjen er i konstant utvikling, ønsker forbrukerne informasjon om hvordan de kan benytte nye betalingsmetoder på en sikker måte. Visa Sensory Branding bidrar til at forbrukerne føler seg trygge når de skal betale. En vellykket Visa-transaksjon bekreftes derfor ved hjelp av både syn og hørsel, samt vibrasjon på utvalgte enheter.

Dette kan du forvente
Når en Visa-transaksjon er godkjent, kan kundene se en animasjon og høre en lyd samt kjenne en vibrasjon på enheter som smarttelefoner og wearables. Sensorisk merkevarebygging gir kunden et øyeblikk av konsistens, gjenkjenning og pålitelighet i løpet av betalingsopplevelsen.

Oppdag fordelene for virksomheten din
Det dukker stadig opp nye betalingsmetoder i verden. Vinn tilliten til kundene dine med en gjenkjennelig og pålitelig betalingsopplevelse.
3,5x
Returnerende kunder
Det er 3,5 ganger så stor sjanse for at kundene kommer tilbake for å handle igjen. ¹
81 %
Merkevareeffekt
81 % av brukerne oppfattet forhandlere på en mer positiv måte når de benytter Visas lyd og animasjon. ²
$0
Ingen ekstra kostnad
Du får tilgang til sensorisk merkevarebygging uten noen ekstra kostnad.
¹ Ipsos LLC, The Value of Visa, 2017
² Visas interne forskning, IPG Lab 2017
Gi bedriften din en konkurransefordel
Se hvordan Visa Sensory Branding kan bidra til å tiltrekke kunder og gi virksomheten din en ekstra fordel.
² Visa internal research, IPG Lab 2017
³ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Sound and Animation Elements in Cardless Payment Experiences, 2016
Spørsmål og svar
Se svarene på ofte stilte spørsmål (FAQ).
-
Visa gir deg alle nødvendige verktøy for sensorisk merkevarebygging uten noen ekstra kostnad. Alle kostnader knyttet til implementeringen eller vedlikehold er i henhold til avtalen som virksomheten din har med leverandøren av betalingsløsninger, som ansvarlig for betalingsterminaler, forhandlerinnløser eller betalingsbehandler.
-
Sensorisk markedsføring fra Visa varer under ett sekund, og øker ikke transaksjonstiden.
-
De ulike elementene kan kombineres eller brukes hver for seg – avhengig av kapasiteten til maskinvaren.
Send en e-post til [email protected] dersom du ønsker mer informasjon om sensorisk merkevarebygging fra Visa.